Podbacio rast prodaje Unilevera

Autor: Darko Bičak , 25. srpanj 2013. u 21:59
Po objavi rezultata dionica je izgubila 1,8 posto na vrijednosti

Po objavi rezultata dionica je izgubila 1,8 posto na vrijednosti.

Drugi svjetski proizvođač hrane i kućanskih potrepština, britansko-nizozemski Unilever, izvjestio je o kvartalnom rastu prihoda za pet posto.

To je nešto manje od procjene o rastu od 5,3 posto. Po objavi rezultata dionica je izgubila 1,8 posto na vrijednosti. Kao razlog za podbačaj navodi se loša ekonomska situacija na važnim tržištima u Europi i Sjedinjenim Državama. Situacija je nešto bolja u tržištima u nastajnu u kojima je rast prodaje iznosio 10,3 posto. Većina toga rasta odnosi se na Kinu i Indiju koje čine 57 posto ukupne prodaje na tržištima u razvoju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close