Usklađivanje dizajna marke Volkswagen jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena novog dizajna marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020. godine
Volkswagen je dan prije novinarskog dana na salonu automobila u Frankfurtu pokazao svijetu svoj novi logo, piše tportal. Ova svjetska premijera označava početak nove ere za Volkswagen, istovremeno s predstavljanjem potpuno električnog modela ID.3. Volkswagenova je budućnost električna, potpuno povezana i neutralna po pitanju emisije ugljika. Svojim novim dizajnom marke, VW je stvorio jednolično globalno iskustvo brenda od 360°, modernije i autentičnije.
Novi Volkswagenov logotip s ravnim dvodimenzionalnim dizajnom jasniji je i sveden na svoje bitne elemente. Dizajn marke i logotip imaju kao cilj veliku fleksibilnost i namijenjeni su digitalnim aplikacijama. Usklađivanje dizajna marke Volkswagen jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena novog dizajna marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020. godine.
'Novi dizajn marke označuje početak nove ere za Volkswagen', kaže Jürgen Stackmann, član uprave robne marke zadužen za prodaju, marketing i prodaju. 'Formuliranjem novog sadržaja i novih proizvoda, marka prolazi kroz temeljnu transformaciju prema budućnosti s neutralnim stanjem emisija za sve. Sada je pravo vrijeme da novi stav našeg brenda učinimo vidljivim u vanjskom svijetu.'
Međunarodno predstavljanje novog dizajna marke započelo je na salonu automobila IAA Frankfurt. Početni signal bit će dan kada novi logotip počne svijetliti s visoke zgrade u sjedištu tvrtke u Wolfsburgu u isto vrijeme kada i koncern Volkswagen. Globalna promjena mora se provesti primjenom troškovno optimiziranog pristupa koji štedi resurse. U početku će se mijenjati lokacije i prodavatelji robne marke u Europi, a u listopadu će ih pratiti Kina. Promjena će se zatim primjenjivati u Sjevernoj i Južnoj Americi, kao i ostatku svijeta, od početka 2020. Predstavljanje bi trebalo biti dovršeno sredinom sljedeće godine. Rebranding Volkswagena jedan je od najvećih projekata ove vrste u industriji širom svijeta. Sve u svemu, riječ je o 171 tržištu u 154 zemlje. U 10.000 objekata dilera i servisnih partnera širom svijeta zamijenit će se oko 70.000 logotipa.
Simbol i zaštitni znak bit će novi logotip, moderniji, jasniji i jednostavniji. Logo će biti sveden na bitne elemente i predstavljen s novim dizajnom, a koji je ravan i dvodimenzionalan. Omogućit će fleksibilnije korištenje i bit će prepoznatljiv u digitalnim medijima. Do danas je bio plavo-bijele boje, a sada se dodaje novi, plavi ton koji omogućava dodatne varijante boja. Kako je digitalna aplikacija s jednostavnim, korisničkim sučeljima postala izuzetno važna, logo će u budućnosti biti fleksibilno postavljen s novim 'pokretnim okvirom'.
Volkswagen će prvi put imati zvučni logotip. To će marku učiniti prepoznatljivom i u zvučnom pogledu, i u vozilu i u komunikaciji. Svjetlost je novi krom. U budućnosti će logotip biti osvijetljen na vozilu, mjestima marke i prodavaonicama.
I kod trgovaca logo će imati ključnu ulogu, uz pokretni okvir i svjetlo s ciljem stvaranja ugodne atmosfere. Općenito, troškovi za dilere bit će što je moguće niži. U arhitektonskom pogledu neće se mijenjati unutrašnjost prodajnih mjesta.
Volkswagen je nekoliko desetljeća koristio muški glas da bi predstavio svoja vozila i u reklamne svrhe. Marka sada treba postati ženska. Na gotovo svim tržištima žena s toplim, ugodnim i samouvjerenim glasom govorit će za Volkswagen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu