Slovenska grupa Pivovarna Laško (PL), najveći domaći proizvođač piva i mineralnih voda, u prvih je devet mjeseci ove godine imala 197 milijuna eura prihoda te zabilježila čistu dobit od 12,9 milijuna eura, objavila je tvrtka najavljujući istodobno mogućnost prodaje dionica i dokapitalizaciju.
Prihodi su smanjeni u odnosu na lanjskih 210 milijuna eura u prvih devet mjeseci, ali je poslovni rezultat bolji jer je lani PL imala skoro 11 milijuna eura gubitka.
Prihodi od prodaje na slovenskom su tržištu neznatno smanjeni, a na stranim tržištima povećani za 16,5 posto. Na poslovanje grupacije utjecala je i ovogodišnja prodaja dionica Mercatora u vlasništvu Pivovarne Laško (PL), te prodaja tvrtke kćeri Birra Peja na Kosovu.
Istodobno, Pivovarna Laško (PL) je objavila da se vrše pripreme za stvaranje konzorcija vlasnika PL-a, koji zajedničkim nastupom žele prodati svoje dionice.
Detalji i broj banaka i drugih vlasnika koji su se odlučili za prodaju dionica bit će poznati idućih dana, a uprava tvrtke proučava mogućnost da se uz prodaju većinskih dionica izvrši i dokapitalizacija PL-a, izjavio je direktor Pivovarne Laško (PL) Dušan Zorko. Kao konzultant u tom poslu odabrana je banka Unicredit Slovenija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu