PepsiCo objavio je u ponedjeljak bolje tromjesečne rezultate od očekivanja zahvaljujući uspješnom rezanju troškova te rastu potražnje za gaziranim pićima na američkom tržištu. Unatoč padu ukupne prodaje za tri posto na 11,86 milijardi dolara, Pepsijeva dobit po dionici (EPS) dosegla je 89 centi po dionici.
Analitičari su u prosjeku očekivali 81 cent. Najveći pad prodaje od 26 posto kompanija je zabilježila na južnoameričkom tržištu, djelomično zbog izdvajanja poslovanja u Venezueli. Prodaja na europskom i subsaharskom tržištu pala je malo više od devet posto. Bez tečajnih utjecaja i akvizicija prodaja je veća za 3,5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu