Pepsi je otišao predaleko s pićima s manje šećera

Autor: Tomislav Pili , 07. listopad 2017. u 08:00
Foto: Reuters

Prema Nooyijevom mišljenju, tvrtka je ovoga ljeta većinu oglasnih sredstava uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb glavne perjanice, Pepsija.

Izvršna direktorica Pepsija Indra Nooyi izjavila je kako je kompanija otišla “predaleko u promociji niskokaloričnih pića” nakon objave rezultata koji su pokazali prvi tromjesečni pad prodaje u segmentu gaziranih pića. Na tržištu Sjeverne Amerike kompanija je u tri mjeseca do početka rujna zabilježila pad prodaje gaziranih pića za 3,4 posto na godišnjoj razini na 5,3 milijardi dolara.

Prema Nooyijevom mišljenju, tvrtka je ovoga ljeta većinu oglasnih sredstava uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb glavne perjanice, Pepsija. Unatoč padu prodaje, neto dobit nadmašila je očekivanja analitičara skočivši osam posto na 2,14 milijardi dolara ili 1,49 dolara po dionici.

Komentirajte prvi

New Report

Close