Njemački proizvođač automobila Daimler objavio je u četvrtak da je u 2019. godini prodao 2,34 milijuna putničkih automobila marke Mercedes-Benz, polažući pravo na titulu najprodavanijeg luksuznog brenda u Njemačkoj.
Mercedes je prodao rekordan broj automobila u matičnoj Njemačkoj, te u Kini i SAD-u, zahvaljujući snažnoj potražnji za sportskim terencima i skupim limuzinama.
Prodaja u Kini porasla je 6,2 posto, izvijestili su iz Mercedes-Benza, napominjući da su tamošnji kupci mjesečno naručivali više od 700 luksuznih limuzina Maybach Mercedes-Benz S-klasa.
Iako u Daimleru tvrde da su zahvaljujući takvim rezultatima zadržali titulu najprodavanijeg luksuznog brenda u 2019., njihov konkurent BMW još nije objavio podatke o prodaji pojedinih brendova.
Ukupno je grupa BMW, vlasnik brendova Mini i Rolls-Royce, prodala 2,52 milijuna vozila, nadmašivši skupni rezultat Daimlera koji je prodao ukupno 2,46 milijuna automobila marki Mercedes-Benz i Smart.
Ovog tjedna će podatke o prodaji u 2019. objaviti i Audi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu