Pad prodaje u segmentu odjeće i opreme za dom prekinuo je u prvom fiskalnom tromjesečju trend poboljšanja poslovnih rezultata britanske maloprodajne kompanije Marks & Spencer (M&S), pokazalo je u utorak objavljeno izvješće..
Kompanija je u "izazovnom" tromjesečnom razdoblju do 27. lipnja zabilježila pad organske prodaje u neprehrambenom segmentu, uključujući odjeću, za 0,4 posto, prenosi BBC.
U prethodnom fiskalnom tromjesečju zabilježili su u tom segmentu organsku stopu rasta od 0,7 posto, najbolji rezultat u gotovo četiri godine.
Organska prodaja hrane povećana je u tromjesečnom razdoblju do kraja lipnja za 0,3 posto.
Prodaja putem M&S-ove internetske stranice porasla je na godišnjoj razini 38,7 posto, nakon oštrog pada početkom prošle godine, neposredno nakon pokretanja sajta, napominje BBC.
Ukupna je prodaja na razini grupe u tromjesečnom razdoblju do 27. lipnja porasla 1,8 posto ako se izuzme PDV i utjecaj valutnih tečajeva.
U financijskoj godini koja je završila 28. ožujka kompanija je povećala temeljnu dobit prvi puta u četiri godine, ponajprije zahvaljujući poslovanju s hranom.
"I dalje napredujemo u smjeru ostvarenja naših ključnih prioriteta. Naše je psolovanje s hranom zabilježilo jako dobar rezultat u teškom tržišnom okruženju", konstatirao je izvršni direktor Marc Bolland.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu