Pad prodaje H&M-a u srpnju

Autor: Majda Žujo , 15. kolovoz 2013. u 22:00
Konkurencija i štednja štete prodaji/EPA

Kao i mnogi drugi trgovci koji se bave modom, i H&M je u posljednje vrijeme izložen štednji svojih potrošača.

Stockholm Švedski modni div H&M objavio je u četvrtak neočekivani pad prometa u trgovinama koje su otvorene barem godinu dana.

Umjesto očekivanog povećanja prodaje za jedan posto, prodaja je u srpnju  pala za jedan posto u odnosu na srpanj prošle godine. Ipak, ukupna prodaja u srpnju porasla je devet posto u odnosu na isto razdoblje lani, što je ipak bilo manje od predviđenih 10 posto rasta. Kao i mnogi drugi trgovci koji se bave modom, i H&M je u posljednje vrijeme izložen štednji svojih potrošača uzrokovanoj financijskom krizom, a otežavajuća okolnost je i sve više konkurencije u segmentu jeftinijih trgovina odjećom. Ipak, dionice H&M-a u prošloj su godini porasle čak deset posto, dok je zarada po dionici bila 23,8 puta viša nego su predviđali analitičari. 

Komentirajte prvi

New Report

Close