Otkriveni detalji investicije Panasonica u Gorenje

Autor: Poslovni.hr , 08. srpanj 2013. u 18:32
Press foto

Gorenje Grupa i Panasonic prošlog su petka objavili stvaranje dugoročnog strateškog partnerstva za koje smatraju da će ojačati zajedničke mogućnosti i snage dvaju kompanija.

Gorenje Grupa i Panasonic prošlog su petka objavili stvaranje dugoročnog strateškog partnerstva za koje smatraju da će ojačati zajedničke mogućnosti i snage dvaju kompanija.

U petak je, podsjetimo, objavljeno kako će japanski proizvođač elektronike Panasonic sudjelovati u dokapitalizaciji slovenskog koncerna Gorenje s 10 milijuna eura, čime će s 13 posto dionica postati jedan od većih vlasnika.

Strateško partnerstvo Gorenja i Panasonica temeljit će se, poručuju iz tih kompanija, na sljedećim osloncima: zajedničko I&R te razmjena određenih proizvodnih platformi za odabrane kategorije proizvoda (perilice rublja, hladnjaci i ugradbene pećnice); zatim tu je i prodajna mreža kao i know–how marketing za distribuciju na tržište Europe.

Kao dodatak tim primarnim temeljima, partnerstvo će omogućiti stvaranje fleksibilne baze kojom obje kompanije dobivaju mogućnost istražiti i neka druga područja za daljni razvoj međusobne suradnje.

Iz Panasonica poručuju kako će omogućiti postojećim i novim potencijalnim dioničarima da profitiraju kroz ovo partnerstvo, 'što će dovesti do porasta kapitala i dvostrukog kotiranja Gorenja'.

Strateško partnerstvo će omogućiti i Panasonicu i Gorenju da bolje služe svojim potrošačima kreirajući sinergiju koja će ojačati odnose snaga i kompetitivne prednosti obje kompanije, poručuju također iz Panasonica.

Franjo Bobinac, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor Gorenja istaknuo je: “Stvaranje strateškog saveza s tvrtkom visoke reputacije kao što je  Panasonic povijesna je prekretnica za Gorenje i važan korak k našim strateškim politikama. Panasonic je globalni lider s tradicijom koja se proteže na gotovo 100 godina te s jakom predanošću ulaganju u ekološke inovacije; Gorenje pak s druge strane i dalje privržen svojoj jedinstvenoj dugoročnoj viziji posjeduje ogromno znanje o europskom tržištu i njegovim potrošačima te je fokusiran u prvom redu na dizajn, inovaciju i kvalitetu. Sinergije u dizajnu, proizvodnji i prodaji će doprinijeti koristi obiju kompanija te će se ista prevaliti u konačnici na krajnje korisnike, ali i na dioničare. Ovo partnerstvo će rezultirati brojnim mogućnostima za obje korporacije te će sigurno otvarati nove mogućnosti kako se partnerstvo bude razvijalo u budućnosti. Radujemo se partnerstvu s Panasonicom”.

“Predanost Gorenja razvoju inovativnih prozvoda ultimativnog dizajna i vrhunske kvalitete čine ga idealnim partnerom za Panasonic. Radujemo se zajedničkoj suradnji i stvaranju čvrste i dugoročne platforme za kontinuirani zajednički rast koji će pokrenuti obje organizacije prema novom jačanju unutar europskog tržišta kućanskih aparata. Kombinirajući naše dodatne komplementarne proizvode i proizvodne tehnologije, naše kanale prodaje te marketinške snage, u nadolazećim godinama radujemo se stvaranju naprednih, pametnih i ekološki odgovornih uređaja za potrošače diljem Europe, uključujući i rusko tržište”, izjavio je Laurent Abadie, predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor Panasonica za područje Europe.

Gorenje i Panasonic partnerstvo će provoditi u područjima I&R-a, proizvodnje i prodaje s početnim naglaskom na (i) zajedničkom razvoju nove generacije perilica za rublje namijenjenih tržištu EU, (ii) proizvodnji hladnjaka branda Panasonic koji će biti distribuirani putem Gorenja na tržište EU, Rusije i tržište ZND-a te zajedničkom distribucijskom potencijalu za odabrane ugradbene kuhinjske aparate branda Panasonic u Europi te proizvodnji ugradbenih pećnica marke Gorenje.

Komentirajte prvi

New Report

Close