Omiljeni brend brojnih Hrvata ponovno posluje s dobiti: Uspjeli su zbog dva ključna poteza

Autor: Poslovni.hr/Hina , 15. rujan 2020. u 15:49
FOTO: Bernd von Jutrczenka/dpa/DPA/PIXSELL

Kompanija smanjuje broj zaposlenih, otvara manje novih trgovina no što je planirala i trajno zatvara postojeće kako bi smanjila troškove.

Švedski lanac trgovina odjećom H&M izvijestio je u utorak da je treće fiskalno tromjesečje zaključio s dobiti ali i znatno manjim prihodima koji i dalje pokazuju utjecaj pandemije koronavirusa.

U razdoblju od lipnja do kolovoza H&M je poslovao s dobiti prije poreza od oko dvije milijarde švedskih kruna, pokazuje preliminarno izvješće.

U prethodnom tromjesečju bilježili su gubitak od pet milijardi kruna.

Prihodi su pali 19 posto, na 50,9 milijardi kruna. Iskazani u lokalnim valutama pali su 16 posto.

„Oporavak H&M grupe bolji je nego što se očekivalo”, konstatira kompanija u priopćenju. “Pojačana prodaja po punim cijenama i snažna kontrola troškova omogućili su kompaniji da ostvari dobit već u trećem kvartalu.”

Nedugo nakon što je veteranku kompanije Helen Helmersson u siječnju na poziciji izvršne direktorice zamijenila unuka osnivača H&M-a, buknula je pandemija koja je gurnula H&M u gubitak u drugom tromjesečju, uz prepolovljene prihode.

Kompanija smanjuje broj zaposlenih, otvara manje novih trgovina no što je planirala i trajno zatvara postojeće kako bi smanjila troškove.

Analitičari upozoravaju da će trebati vremena da se prodaja odjeće vrati na pretpandemijsku razinu, a znakovi drugog vala zaraze Covidom-19 u nekim zemljama pojačali su neizvjesnost.

H&M će objaviti kompletno izvješće za treće tromjesečje 1. listopada.

Komentirajte prvi

New Report

Close