Poznata japanska elektronička kompanija Sony, koja je u fazi određivanja glavnih smjerova restrukturiranja tvrtke, nema namjeru produžiti sponzorski ugovor sa Fifom, javlja Reuters. Sony je bio osam godina sponzor Fife, a vrijednost ugovora, koji ističe ove godine, je 280 milijuna dolara.
Tako je Fifa, koju potresa korupcijski skandal u vezi dobivanja domaćinstava SP 2018. u Rusiji i SP 2022. u Kataru, u studenome izgubila dva velika sponzora, Sony i Emirates Airline. No lista bi mogla biti i duža jer su još u lipnju Visa, Adidas i Sony zatražili su od svjetske nogometne organizacije Fife da ispita navode o mitu koje je Katar dao da bi osvojio domaćinstvo.
Naime, korupcijski skandal je još tada otvorio The Sunday Times koji se pozvao na tajne dokumente, a koji tvrde da je značajan utjecaj na izbor domaćina Mundijala 2022. imao bivši potpredsjednik Fife Mohammed bih Hammam, inače Kataranin. Hammam je snažno lobirao za Katar, a navodno je organizirao i tajni susret predstavnika katarske kraljevske obitelji i predstavnika Fife.
Da nevolja za marketinški odjel Fife bude još veća, zabrinutost je ljetos izrazio još jedan ključan sponzor, Coca-Cola. U svakom slučaju, Fifa neće imati izbora već će se morati ozbiljno uhvatiti ukoštac s optužbama jer njezini sponzori rijetko istupaju na ovakav način.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu