Tijekom posljednjeg desetljeća videoigre postale su jedan od najpopularnijih oblika zabave i tržište na kojem se okreću veliki novac NY Times prenosi zimo.dnevnik.hr.
Prije koronavirusa predviđanja analitičara govorila su da će se tijekom 2020. na ovom tržištu okrenuti oko 160 milijardi dolara što je više nego dvostruko veći iznos u odnosu na prihode glazbene i filmske industrije zajedno. Predviđanja za budućnost još su veća te bi 2025. tržište videoigara trebalo vrijediti čak 300 milijardi dolara pa nije čudo da svoj komad tog kolača žele uzeti i velike kompanije koje nisu imale previše veze s videoigrama.
Prema informacijama objavljenim ovaj tjedan na New York Timesu, Amazon razvija cloud gaming servis Project Tempo te su, prema prvotnim planovima, ranu verziju tog servisa trebali predstaviti krajem ove godine. Te bi planove ipak mogla poremetiti situacija s koronavirusom tako da Project Tempo ipak možemo očekivati tijekom sljedeće godine, kada ćemo saznati i više informacija o samom servisu, igrama koje će biti dostupne itd.
Ono što bi od Amazona ipak mogli vidjeti već ove godine, i to najvjerojatnije u svibnju, jest njihova prva originalna igra u koju su uložili veliki budžet – SF pucačina Crucible. Nakon toga možemo očekivati još jedan njihov original koji je razvijen u odvojenom studiju (studio Double Helix Games koji su preuzeli 2014. godine), a riječ je o igri New World, fantasy MMO igri s radnjom smještenom u 17. stoljeću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu