Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestlé u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je organski rast od 7,8% i to uz povećanje cijena od 8,4%. Rast je, stoji u objavi financijskih rezultata, ostvaren u gotovo svim geografskim područjima i kategorijama. Ipak, Nestlé je prvih devet mjeseci ove godine završio s 0,4% slabijim prihodima od prodaje nego u istom periodu lani ostvarivši 68,8 milijardi švicarskih franaka.
U godini visokog rasta cijena prehrambenih proizvoda, ovaj div, koji zapošljava gotovo 300 tisuća ljudi, očekuje organski rast prodaje između 7 i 8% te osnovnu maržu operativne dobiti između 17,0 i 17,5%. Dobit po dionici trebala bi porasti između 6 i 10%.
U Hrvatskoj je, u trećem tromjesečju, Nestlé ostvario organskog rasta od 12,9 %.
Po kategorijama proizvoda brend Purina PetCare najviše je pridonio organskom rastu, i to uz snažan rast u svim kanalima. Purina ONE, Purina Pro Plan i Felix zabilježili su dvoznamenkasti rast. Kava je zabilježila visok jednoznamenkasti rast, kao i pozitivni rast prodaje svih brendova i u svim kanalima.
Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, rekao je da je rast potaknut povijesno visokom inflacijom, odnosno rastom cijena, ali i raznolikošću portfelja i ponude. “Uočavamo prednosti inicijativa za optimizaciju portfelja i povećanja marketinških ulaganja u svoje ključne brendove. Ti su koraci temelj našeg uvjerenja da će realni unutarnji rast postati pozitivan u drugoj polovici godine te da će u budućnosti ponovno postati glavni pokretač rasta”, ističe Schneider. Dodaje i da kompanija ulaže velike napore kako bi potrošače usmjerila prema uravnoteženoj prehrani. Zato, ističe, na prednjoj strani pakiranja Nestlé daje jasne upute o porcijama, transparentna je u pogledu nutritivnih vrijednosti i slično. “Također, postavljen je ambiciozan cilj povećanja prodaje hranjivijih proizvoda za 20 do 25 milijardi CHF do 2030.”, navodi izvršni direktor Nestléa.
Što se daljnjih planova tiče Nestlé je najavio sklapanje ugovora o stjecanju većinskog udjela u poduzeću Grupo CRM za proizvodnju vrhunske čokolade iz Brazila. Istovremeno lijek za liječenje alergije na kikiriki (Palforzia) prodali su Stallergenes Greeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu