Najveći svjetski lanac kafića Starbucks priopćio je da uvodi liniju napitaka s maslinovim uljem u Italiji, javlja BBC u srijedu.
Izvršni direktor Howard Schultz kaže da je “neočekivani, baršunasti, puterasti okus… poboljšao kavu i lijepo se zadržao na nepcu”.
Starbucks je među glavnim američkim tvrtkama koje su se suočile s preprekama dok su se pokušavale proširiti na talijansko tržište hrane i pića.
Talijanska scena kave poznata je po svojim neovisnim kafićima koje često vode obitelji.
Starbucks trenutno ima dvadesetak kafića u Italiji.
“Sada će biti ljudi koji će reći: maslinovo ulje u kavi? Ali dokaz je u šalici”, rekao je Schultz na internetskoj stranici tvrtke.
“U više od 40 godina ne mogu se sjetiti trenutka u kojem sam bio uzbuđeniji, oduševljeniji”, dodao je.
Asortiman Oleato, koji u srijedu kreće u prodaju u Italiji, uključuje ledeni espresso i bijelu kavu s maslinovim uljem i “pjenicom od zobenog mlijeka”.
Bit će tu i cold brew kave (hladno pripremljena kava) u kojoj se “svilenkasta infuzija ekstradjevičanskog ulja Partanna s pjenom slatkog vrhnja od vanilije… polako prelijeva kroz napitak”.
Maslinovo ulje ključni je dio mediteranske prehrane. Njegove zdravstvene dobrobiti djelomično se mogu pripisati mononezasićenim masnim kiselinama, koje sadrže vitamine i minerale, te polifenolima, mikronutrijentima dobivenim iz biljaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu