McDonald’s do kraja ove godine planira u SAD-u zatvoriti 59 restorana više nego što će ih otvoriti što se nije dogodilo u 45 godina. Situacija u kojoj najpoznatiji lanac brze prehrane zatvara više objekata nego što otvara novih posljedica je kompanijina rezanja troškova.
McDonald’s ove godine planira zatvoriti ukupno 184 restorana, a otvoriti tek 125 novih. Osim u Americi, zatvaranja podružnica planirana su na globalnoj razini kako bi sanirali štetu najvećeg pada prodaje u posljednjih deset godina.
U SAD-u, koji čini 32 posto ukupnih McDonaldsovih prihoda, pad prodaje bilježi se u sedam uzastopnih tromjesečja.
Razlog je što su Amerikanci sve skloniji alternativnim verzijama brze prehrane, poput Chipotle Mexican Grilla, koji svojim mušterijama dozvoljava samostalno kreiranje jela. Iz McDonald’sa su pad prodaje komentirali kako njihovi istaknuti proizvodi i promocije nisu postigli očekivani odgovor potrošača uslijed rastuće konkurentske djelatnosti. U travnju su se mogle čuti McDonald’sove najave o zatvaranju oko 700 restorana diljem svijeta, od čega njih 350 u Kini, Japanu i SAD-u. McDonald’sovi prihodi u prvoj su polovici godine
pali za 10 posto na 12,5 milijardi dolara, a neto dobit za 22 posto, na dvije milijarde
dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu