Što znači dobra ideja najbolje pokazuje primjer mladog poduzetničkog trojca iz New Yorka koji su u samo tri godine uspjeli podići tvrtku koja je danas procijenjena na dvije milijarde dolara, a ima 2,500 zaposlenih.
Kako piše Business Insider, Mattu Salzbergu i Iliai Papasu ideja o novom biznisu došla je 2011. godine kada su shvatili da na tržištu nedostaje novih sastojaka, novih recepata i novih kulinarskih tehnika koje bi se moglo isprobati kod kuće.
Osnovali su startup "Blue Apron" čija je glavna zadaća ponuda novih recepata i sastojaka pretplatnicima, a sve u dogovoru sa lokalnim farmerima kako bi hrana uvijek bila svježa i aktualna s obzirom na godišnja doba.
Kako bi priču upotpunio svojim iskustvom u prehrambenoj industriji, dvojac je pozvao dugogodišnjeg prijatelja Matthewa Wadiaka koji je imao glavnu ulogu kao ekspert u poznavanju hrane.
Do kolovoza 2012. trojac je počeo sa prvim dostavama hrane na Manhattanu, a već dvije godine kasnije dostavljali su milijun obroka na mjesečnoj razini, a danas je ta brojka dostigla nevjerojatnih pet milijuna obroka u mjesec dana.
No unatoč golemom uspjehu, jedan od osnivača "Blue Aprona" tvrdi da je to tek početak:
"Iako je iza nas tri godine rada, to je tek početak. Nismo učinili ni segmente stvari koje smo željeli, ali nema nikakvih problema jer imamo 10 do 15 godina ispred nas", zaključuje Salzberg.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu