Brand koji je 90-ih godina prošlog stoljeća osnovao izrađivač cipela po narudžbi Jimmy Choo, poznat je po svojim dugim i tankim potpeticama te ostalom luksuznom priboru poput torbi, a prodaje se u vodećim svjetskim gradovima – Londonu, Parizu, New Yorku i Tokiju.
Tvrtka je oglasila prodaju u travnju, nakon što je njen većinski vlasnik JAB naznačio da se u budućnosti kani usredotočiti na robu široke potrošnje,
S 2,3 funte gotovine po dionici, grupacija će dobiti dodatnih 36,5 posto na cijenu dionice u trenutku prije no što je prodaja objavljena.
Brand Michael Kors, jedno od najatraktivnijih imena u području pristupačnog luksuza, nazvan po osnivaču i uspješnom dizajneru, koji osim brojnih modela vrlo popularnih torbi, nudi i satove, naočale i ostali luksuzni pribor, posljednjih nekoliko kvartala borio se s padom prodaje jer je manji broj ljudi posjećivao prodajne centre tog branda.
Kao odgovor na to, tvrtka se proširila na haljine i mušku odjeću te uložila u internetsko poslovanje. Poručili su da će Jimmy Choo nastaviti poslovati kao i do sada, s istim menadžmentom na čelu.
"Jimmy Choo je kultni luksuzni brand koji nudi različitu obuću, torbe i ostali luksuzni pribor", kazao je Michael Kors, počasni predsjednik i glavni kreativni direktor kompanije.
"Divimo se glamuroznom stilu te prirodnom nametanju trendova dizajna Jimmy Chooa", dodao je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu