METRO Grupa ostvarila rast online prodaje i dostave

Autor: Poslovni.hr , 02. kolovoz 2016. u 10:16
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Like-for-like prodaja METRO Cash & Carryja u trećem kvartalu zabilježila je rast dvanaesti kvartal za redom, dok Media-Saturn bilježi rast osmi kvartal za redom.

METRO Grupa ostvarila je daljnji napredak u procesu transformacije te je u trećem kvartalu financijske godine 2015./2016. ostvarila rast online prodaje i dostave. Online prodaja Media Markta i Saturna rasla je za 34,7%, dok je prodaja putem dostave u METRO Cash & Carryju rasla za više od 15% i ostvarila rekordni udio u ukupnim prihodima koji trenutno iznosi 13,3%. Tijekom devet mjeseci like-for-like prodaja METRO Grupe rasla je za 0,2% i na razini je trećeg kvartala prošle financijske godine.

METRO Cash & Carry i Media-Saturn nastavili su s pozitivnim trendom koji je zabilježen u proteklim kvartalima. Like-for-like prodaja METRO Cash & Carryja u trećem kvartalu zabilježila je rast dvanaesti kvartal za redom, dok Media-Saturn bilježi rast osmi kvartal za redom.

METRO Cash & Carry nastavio je s pozitivnim razvojem u svim segmentima. Like-for-like prodaja rasla je za 0,3% u prvih devet mjeseci financijske godine 2015./2016. U trećem kvartalu like-for-like prodaja METRO Cash & Carryja rasla je za 0,1% čime je ostvaren rast dvanaesti kvartal za redom.

"Na pravom smo putu ostvarenja daljnjeg rasta, snažnije orijentacije na kupce i poduzetnike zahvaljujući transformaciji, što su još jednom potvrdili rekordni rezultati dostave i nastavak rasta online poslovanja. Istovremeno se strateškim ulaganjima snažnije fokusiramo na digitalizaciju ugostiteljske industrije", izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.  

U ponedjeljak, 1. kolovoza METRO Grupa objavila je preuzimanje udjela u start-upu Shore – vodećoj tvrtki u Europi u online poslovnim rješenjima za lokalne pružatelje usluga. Razvojem cloud softwarea, Shore  malim i srednjim poduzetnicima i pružateljima usluga omogućuje digitalno upravljanje poslovnim procesima, što će METRO Grupi omogućiti nastavak promicanja digitalnih poslovnih modela za kupce s ciljem pojednostavljenja i optimizacije njihovih poslovnih procesa, s posebnim naglaskom na hotele i restorane.

Komentirajte prvi

New Report

Close