Trgovački lanac "Mercator" u prvih je devet mjeseci ove godine uz 2,1 milijardu eura prihoda od prodaje ostvario 22 milijuna eura gubitka, objavila je slovenska kompanija u utorak.
U priopćenju se navodi da je negativan rezultat posljedica smanjene gospodarske aktivnosti u regiji u kojoj posluje i posljedičnog pada potrošnje, a uz to i negativnih tečajnih razlika pri poslovanju u Srbiji. Mercator navodi da je tijekom trećeg kvartala ove godine već počela davati rezultate racionalizacija troškova poslovanja koju je uvela nova uprava sredinom godine. Učinci racionalizacije iznose do sada pet milijuna eura.
Prihodi Mercatorove grupacije povećani su za 0,7 posto u odnosu na devet mjeseci lani te dosegli 72,2 posto ovogodišnjeg plana, ali su se prihodi Mercatora u Sloveniji smanjili za dva posto. Istodobno, na stranim tržištima je ostvaren rast prihoda od prodaje od 4,4 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu