McDonald’su prodaja pala 2,2%

Autor: Poslovni dnevnik , 08. prosinac 2014. u 21:59
Najveći uteg za poslovanje predstavljala snažna konkurencija u SAD-u

Najveći uteg za poslovanje predstavljala snažna konkurencija u Sjedinjenim Američkim Državama.

Najveći svjetski lanac brze hrane McDonald's objavio je pad ukupne prodaje od 2,2 posto u studenome.

Minusu je u velikoj mjeri "kumovao" pad na američkom tržištu na kojem je zabilježen 4,6 posto lošiji rezultat te 4 posto na tržištima Azije i Afrike. Ovoj američkoj kompaniji velike muke zadaje skandal s kojim su se suočili ovoga ljeta kada je televizijski izvještaj u Kini razotkrio McDonald'sove radnike kako prepakiravaju meso kojem je navodno istekao rok trajanja. No u službenom kompanijskom priopćenju navodi se kako je najveći uteg za poslovanje predstavljala snažna konkurencija u Sjedinjenim Američkim Državama.

Jedan od načina na koji misle doskočiti tom problemu je pojednostavljenje njihovih restoranstkih menija i njihovo prilagođavanje lokalnim sredinama, a proces bi trebao početi prvog mjeseca iduće godine. Još jedan veliki izazov koji im "prijeti" na tom tržištu je percepcija kvalitete i svježine njihovih proizvoda. Inače, McDonald's trenutno posluje na 35.000 lokacija u više od 100 zemalja. Dionice su im prije otvaranja burzovnog trgovanja u ponedjeljak zabilježile pad od 2,9 posto na 93,5 dolara po komadu.

Komentirajte prvi

New Report

Close