Zbog opadanja gledanosti Olimpijskih igara McDonald's je odlučio prekinuti sponzorstvo tog najvećeg sportskog natjecanja nakon neprekidne 41 godine.
Vijest o povlačenju američkog lanca restorana brze hrane tri godine prije isteka ugovora objavio je krajem prošloga tjedna Međunarodni olimpijski odbor (MOO). Tako će posljednja Olimpijada tijekom koje će se na sportskim borilištima kočiti McDonald'sov logotip biti Igre u Tokiju 2020. godine. "Razmotrili smo sve aspekte našeg poslovanja te donijeli ovu odluku u suradnji s MOO-om kako bi se fokusirali na druge prioritete", izjavila je McDonald'sova direktorica marketinga Silvia Lagnado.
Naime, zbog investiranja u poboljšanje kvalitete hrane, usluge u restoranima te internetskog naručivanja kompanija sve više reže troškove. Reuters neslužbeno doznaje da je McDonald's sponzorirao MOO sa 100 milijuna dolara u četverogodišnjem ciklusu koji uključuje zimsku i ljetnu Olimpijadu. No, McDonald'sov potez ukazuje i na sve manju marketinšku snagu tog događanja. Trend pada gledanosti postao je vidljiv tijekom Igara u Pekingu 2008. godine, a lanjsku Olimpijadu u Rio de Janeiru pratilo je u Americi gotovo devet posto manje gledatelja od prethodne Olimpijade u Londonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu