McDonald ‘s eksperimentira s najpopularnijim hamburgerom, izbacio 3 različite verzije

Autor: Poslovni.hr , 14. ožujak 2020. u 09:00
Foto: Getty Images

McDonald ‘sova obitelj burgera narasla je za dvije nove kombinacije, što otvara novu mogućnost ‘bezbolne’ promjene menija za franšize diljem svijeta.

Od ovog tjedna McDonald ‘s je dodao Little Mac i Double Big Mac na svoj meni, doduše na ograničeno vrijeme, prvo u američkim restoranima, prenosi CNN.

Mali Mac sličan je McDonald ‘sovom cheeseburgeru: ima samo jedan odrezak mesa sa dozom specijalnog umaka, a u SAD-u košta 2.29 dolara (1 dolar=6,63 kune).

Double Big Mac, koji stoji $5.49, ima četiri odreska, 720 kalorija i 43 grama masti.

Usporedbe radi, običan Big Mac, koji ima dva mesna odreska, stoji $3.99, ima 540 kalorija i 30 grama masti.

McDonald ‘s je već prodavao različite verzije Big Mac u prošlosti. U 2017. i 2018. prodavao je Grand Mac i Mac Jr. 

Grand Mac je imao također dva odreska, ali su bili veći od tipičnog Big Maca. Imao je i veće hambi pecivo. 

Ova promocija mogla bi pomoći McDonald ‘s restoranima da izrade nove jelovnike bez tereta narudžbe novih sastojaka ili obuke osoblja kako ih napraviti.

Doručak je bio fokus za McDonald ‘s u borbi sa suparnicima, ali pritom nije ignorirao ni ponudu burgera. U novijem izvještaju kompanije predsjednik Uprave Chris Kempczinski je izjavio je kako je prodaja vrhunskih (premium) burgera, kao što je Quarter Pounder, bila iznimno uspješna, što je poticaj za nove inovacije.

Komentari (1)
Pogledajte sve
Objava čeka odobrenje

New Report

Close