Maloprodajni div Walmart i bankarski gigant JPMorgan Chase sklopili su partnerstvo s ciljem ubrzanja procesa plaćanja za trgovce koji svoje proizvode nude putem Walmartove online platforme, kako izvještava Reuters. Ova suradnja fokusira se na poboljšanje financijskih operacija za prodavače na Walmartovom rastućem digitalnom tržištu.
Kako funkcionira suradnja?
Ovaj sporazum omogućit će prodavačima koji koriste Walmartovu online tržišnu platformu da efikasnije primaju uplate i vrše isplate. Istovremeno, moći će bolje upravljati svojim novčanim tokovima koristeći napredne sustave koje pruža JPMorgan Chase. Lia Cao, voditeljica odjela za ugrađene financije i rješenja u najvećoj američkoj banci, objasnila je kako će ovo partnerstvo olakšati poslovanje trgovcima.
Walmartova platforma je značajan igrač u e-trgovini, nudeći preko 700 milijuna proizvoda od oko 100.000 različitih prodavača. Asortiman uključuje sve, od kozmetičkih proizvoda i odjeće do namještaja i elektronike. Tvrtka je izvijestila o impresivnom rastu prodaje putem svoje platforme od 40% u zadnjem tromjesečju, što ukazuje na dinamičnost ovog segmenta poslovanja.
Rastući trend ugrađenih financija
Poslovni svijet sve više prihvaća koncept “ugrađenih financija” (embedded finance). Radi se o integraciji financijskih usluga izravno u platforme i poslovne procese nefinancijskih tvrtki, čime se olakšava pristup financijskim alatima za klijente i poslovne partnere.
Prema analizi konzultantske kuće McKinsey, predviđa se značajan pomak u globalnoj trgovini. Očekuje se da će se više od 2 bilijuna dolara vrijednosti transakcija prebaciti s tradicionalnih maloprodajnih i distribucijskih kanala na online tržišne platforme poput Walmartove.
JPMorganova strategija i budući planovi
Za JPMorgan Chase, ulazak u partnerstvo s Walmartom predstavlja strateški potez i važnu priliku za daljnji rast u području ugrađenih financija, istaknula je Cao. Banka već surađuje s više od 20 klijenata kroz slična partnerstva, a planira udvostručiti taj broj tijekom sljedeće godine.
Trenutno je ova specifična usluga nastala iz suradnje s Walmartom dostupna samo trgovcima unutar Sjedinjenih Američkih Država. Međutim, prema riječima Lie Cao, vode se razgovori o potencijalnom širenju usluge na europsko tržište i druge regije u budućnosti.
Ova suradnja naglašava sve veću važnost besprijekornih i integriranih financijskih rješenja u svijetu digitalne trgovine, otvarajući nove mogućnosti kako za trgovce na Walmartovoj platformi, tako i za daljnji razvoj JPMorganovih usluga u segmentu ugrađenih financija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu