Rezultati koje je prošlog mjeseca ostvario drugi po velićini lanac trgovina odjećom u Europi zapanjio je čak i najoptimističnije analitičare, koji su prognozirali da bi mjesečni rezultat mogao rasti do devet posto.
Švedskom H&M-u prodaja je u listopadu porasla čak 14 posto, gotovo dvostruko više od rujanske kada je zabilježen skok od osam posto. Službeni podaci pokazuju i da je znatno porastao broj trgovina na godišnjoj razini, na kraju prošlog mjeseca bilo ih je 3437 diljem svijeta, 356 više nego na kraju istog lanjskog razdoblja. Nakon objave ovih rezultata stručnjaci koji prate sektor u kojem posluje H&M komentiraju kako su pozitivne brojke barem djelomično ublažile zabrinutost zbog lošeg utjecaja toplog vremena na prodaju odjeće.
I u samoj kompaniji priznaju da "situacija s prodajom ostaje volitilna". Inače, H&M je krenuo u širenje onlane prodaje i investicije u nove projekte, sve zbog rastuće konkurencije s kojom je suočen zbog trgovaca koji odjeću nude po izuzetno niskim cijenama. Što se tiče detaljne objave rezultata, H&M ih je najavio za sredinu prosinca, a konačne brojke za 2014. objavit će krajem siječnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu