Trgovački lanac Lidl Hrvatska u prvom je tromjesečju ove godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta na kojima posluje u vrijednosti od gotovo 1,3 milijuna eura, što je gotovo tri puta više nego u istom razdoblju lani, izvijestili su u četvrtak iz tog trgovačkog lanca.
Navode kako su u 2014. ukupno izvezli 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na strana tržišta te na taj način omogućili propusnicu svojim dobavljačima i hrvatskim proizvodima na police Lidlovih trgovina u Europi.
Zdenka, Atlantic Trade, Printgrupa i Gavrilović su neki od Lidlovih dobavljača i partnera koji su ostvarili najveći porast u izvozu u odnosu na prošlu godinu.
Trenutno se kroz Lidlovu mrežu hrvatski proizvodi najviše izvoze u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a u planu su Španjolska i Portugal te druge zemlje Europe.
Dio hrvatskih proizvoda prodaje se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima u inozemstvu prepoznatljive, a dio su poznati hrvatski brendovi, navode iz tog trgovačkog lanca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ove godine LIDl je uvezao oko 2 milijarde robe u hrvatsku, te izvezao 1 milijun kuna.Odlična vijest..zato Njemačkoj ide dobro..
Uključite se u raspravu