Njemački diskontni lanac supermarketa Lidl ponudio je svim svojim zaposlenicima u Sjedinjenim Državama koji se cijepe protiv covida-19 dodatnih 200 dolara nakon što cjepivo postane dostupnije u saveznim državama.
Lidl je objavio tu ponudu nakon sličnih poteza svojih konkurenata na američkom tržištu poput Aldija i Dollar General Corpa, kao i tvrtke za dostavu namirnica Instacart, javlja Reuters.
Lidlov novčani poticaj za cijepljenje je među najvećima koje je dosad neka tvrtka ponudila svojim američkim radnicima.
Lidl je priopćio da se njegovi zaposlenici pokazuju veliki interes za cijepljenje, pozivajući se na internu anketu u kojoj je gotovo osam od 10 radnika reklo da se planira cijepiti čim cjepivo bude dostupno.
Lidl prodaje svoje proizvode u više od 125 trgovina diljem devet država SAD-a na Istočnoj obali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu