Kinesko tržište "guta" luksuzne automobile poznatih stranih marki, a mnogi premium proizvođači poput BMW-a i Audija čak su počeli i proizvoditi svoja vozila u Kini kako bi zaobišli visoke carine. Međutim, tim putem neće poći Lexus – barem ne zasad.
Luksuzna japanska marka prošle je godine u Kini prodala tek sedminu onoga što je prodao Audi, odnosno petinu onoga što je prodao BMW, no konkretnih planova o proizvodnji u Kini nema. Šef Lexusa Tokuo Fukuichi za Reuters je rekao da im kvaliteta ima prioritet nad kvantitetom, objašnjavajući kako velika njemačka trojka – BMW, Mercedes, Audi – ima ugled koji su godinama njegovali, dok Lexus još uvijek nema taj status u glavama kupaca.
– Kupci bi nas napustili kad bismo imali ikakve probleme s kvalitetom jer je to ono što traže kod Lexusa – rekao je Fukuichi. Dodao je kako je tvrtka razmatrala mogućnost proizvodnje u Kini, no nisu raspravljali o detaljima i još uvijek ništa nije odlučeno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu