Lesnina, vodeći trgovački lanac u opremanju doma u Hrvatskoj i regiji slavi jubilarnih 65 godina uspješnog poslovanja. U Hrvatskoj Lesnina posluje već dugi niz godina i jedna je od najuglednijih trgovina namještajem, s tržišnim udjelom većim od 30%. Danas diljem regije raspolaže razgranatom mrežom s više od 20 prodajnih mjesta i preko 170.000 m2 prodajno – skladišnog prostora. Trenutno u regiji zapošljava 1.100 djelatnika, samo u Hrvatskoj više od 700.
Sredinom 2010. godine Lesnina je postala dio velikog koncerna XXXL, koji se još od njegovog osnivanja godine 1945. stalno razvija u pozitivnom smjeru, a radom je stvoreno tisuće radnih mjesta.
U Hrvatskoj Lesnina je prisutna putem 7 matičnih centara u: Osijeku veličine 3.000 m2, Čakovcu 6000 m2, Rijeci 17.000 m2, Varaždinu 25.000 m2, Splitu 25.000 m2, te u Zagrebu 73.000 m2 prodajno-skladišnog prostora (na Žitnjaku 33.000, a na Jankomiru 40.000). Lesnina na zagrebačkom Jankomiru ujedno je i najveći centar s ponudom „Sve za dom“ u Hrvatskoj. Lesnina također djeluje i putem nekoliko franšiznih partnera koji upotpunjuju politiku širenja tvrtke.
Ove godine u planu je otvorenje centra u Zadru na 20.000 m2, te proširenje prodajnog prostora u Splitu. Također, u 2016. i 2017. godini započet će izgradnja prodajnog centra u Puli i novog centra u Osijeku. „Želja nam je postati lako dostupan servis za uređenje doma u svim dijelovima Hrvatske“, kazao je tom prilikom Rajko Magdalenc, generalni direktor Lesnine Hrvatska i član Uprave.
Mreža trgovina po cijeloj državi, isporuka u bilo kojem dijelu zemlje, najveća ponuda, najbolji omjer cijene i kvalitete, asortiman prilagođen tržištu, izrada namještaja po mjeri, precizna i stručna montaža, tradicija i kvaliteta te vrhunske usluge neke su od prednosti koje njeguje Lesnina.
Jedan od noviteta u 2014. godini je i zaseban odjel s Baby programom koji će kupcima biti na raspolaganju u svim centrima. Uz baby program proširen je izbor kupaonskog programa te komadnog i dekorativnog namještaja, kao i asortiman dekoracija za dom, kažu iz Lesnine.
Novitet u ponudi je i tzv. TV Welness koji se sastoji od programa fotelja mnogobrojnih funkcija.
Akcija „65 za 65“ i web shop
Povodom proslave 65 godina postojanja Lesnina je najavila i posebnu jubilarnu akciju „65 za 65“. U sklopu navedene akcije 65 artikala raznih robnih grupa pojavljivat će se u katalozima Lesnine tijekom cijele 2014. s posebnim popustom od 65 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu