Obiteljska tvrtka poznata po šarenim plastičnim kockicama izvijestila je da joj je prihod u razdoblju od siječnja do lipnja porastao za skromnih jedan posto, na 27,4 milijarde danskih kruna (četiri milijarde dolara).
U prošloj godini porastao je za 17 posto, a u 2021. za 27 posto.
Operativna dobit pala im je u prvih šest ovogodišnjih mjeseci za 19 posto, na 6,4 milijarde kruna.
“Bilo je to šest izazovnih mjeseci za industriju igračaka, no prigrabili smo tržišni udio i rasli 10 posto brže od tržišta”, rekao je Reutersu izvršni direktor Niels Christiansen.
Prodaja Lega porasla je za tri posto dok je na tržištu u cjelini pala za sedam posto, što znači da su preuzeli tržišni udio od konkurenata kao što su Hasbro i Mattel, proizvođač asortimana brenda Barbie.
Najuspješniji Legov asortiman obuhvaća Star Wars, Technic i Icons, uklljučujući setove Eiffelov toranj i vremenski stroj iz “Povratka u budućnost”, priopćio je danski proizvođač.
Tvrtka nije povisila cijene setova u prvoj polovini godine i ne planira to učiniti ni u idućem razdoblju jer su se troškovi prijevoza i sirovina normalizirali, rekao je Christiansen.
Naveo je da je u prvoj polovini godine Lego otvorio 89 novih trgovina, a u cijeloj 2023. planira ih otvoriti ukupno oko 150, čime bi njihov ukupan broj dosegnuo nekih 1.050, rekao je Christiansen.
Više od polovine novih trgovina planiraju ove godine otvoriti u Kini, gdje će njihov ukupan broj premašiti 500 do kraja godine, rekao je šef Lega.
Tvrtka nastavlja ulagati u drugo najveće svjetsko gospodarstvo iako se kineski potrošači nakon pandemije vraćaju u trgovine sporije no što se očekivalo.
“Kineska srednja klasa, broj djece u Kini koja potencijalno ima priliku igrati se Lego kockama, golema je. Mi smo nedovoljno zastupljeni, tako da se ulaganja i širenje u Kini nastavljaju”, rekao je Christiansen.
Šef Lega blago je snizio prognozu rasta prodaje u ovoj godini te sada očekuje jednoznamenkastu stopu, ne precizirajući raspon. U ožujku prognozirao je rast za osam do devet posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu