Prva runda pregovora o gradnji autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori između splitskoga Konstruktora i vlade Crne Gore teče bolje od planiranog. To su u srijedu za Poslovni dnevnik potvrdili Željko Žderić, predsjednik Uprave Konstruktor inženjeringa, i Andrija Lompar, ministar prometa, pomorstva i telekomunikacija u vladi Crne Gore.
Sporne točke
“Sve ide u najboljem redu. Većina pitanja je usklađena. Ugovor će biti potpisan za najviše mjesec dana, a u međuvremenu će se održati još dvije ili tri runde pregovora”, kazao je Željko Žderić. Ministar Lompar također je potvrdio da pregovori teku u pravom smjeru. “Ono o čemu smo danas razgovarali prihvaćeno je brzo jer nismo u tome našli nikakvih problema. Spornije su tri točke ugovora, od kojih je jedna jako bitna, no nijedna nije nerješiva. Vjerujem da ćemo u sljedećih deset do petnaest dana riješiti i to”, kazao je u stanci prve runde pregovora ministar Lompar. Iako su i Žderić i Lompar potvrdili da postoji nekoliko spornih točaka o kojima za sada nema dogovora, nijedan nije želio precizirati o čemu je riječ, opravdavajući se poslovnom tajnom. Lompar je najavio da će ugovor svakako biti potpisan tijekom svibnja. Tim povodom će biti organizirana i prigodna svečanost. Nakon ovotjetnih pregovora za dva tjedna će se održati najvjerojatnije završna runda, u Podgorici, Splitu ili Zagrebu, gdje bi trebale biti riješene sve nejasnoće. Prva runda pregovora o projektu autoceste Bar – Boljare započela je u utorak u Podgorici. Vlada Crne Gore pozvala je na pregovore prvorangiranog ponuđača. Cilj je bio da se u Podgorici definiraju svi detalji nakon čega će biti donesena konačna odluka o potpisivanju koncesijskog ugovora za realiziranje najskupljega gospodarskog projekta u povijesti Crne Gore, vrijednog 2,7 milijardi eura. Već na startu pregovora raspravljen je velik broj pitanja vezanih za gradnju buduće 170 km duge autoceste koja će voditi od crnogorske obale do granice sa Srbijom. Kako je prije početka kazao ministar Lompar, koji u ime vlade Crne Gore rukovodi čitavim projektom vezanim za gradnju autoceste, ostalo je da se dvije strane izjasne još o 14 klauzula koncesijskog ugovora.
Likvidnost koncesionara
Kako se neslužbeno može čuti u Podgorici, najvažnija pitanja o kojima se razgovara su likvidnost koncesionara u toku trajanja koncesijskog razdoblja, pitanje plaćanja, definiranje “više sile” i pod kojim uvjetima i kada se zbog takvog slučaja može raskinuti ugovor s koncesionarom.Također se razgovaralo o mogućnosti eventualnog produžetka rokova gradnje autoceste u Crnoj Gori.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije mi jasno krivo da ne rećem dezinformiranje javnosti ili se radi o nepoznavanju problematike, a što je inaće tzv. “novinarski pristup u Hrvata”.
Naimene radi se o ugovoru između Konstruktor Inž. i CG nego o ugovoru KONZORCIJA )kojeg ćine K. Inž, IGH i Tehnika sa rep CG sto je značajna razlika
Uključite se u raspravu