Lanac restorana brze hrane Kentucky Fried Chicken (KFC) povodom 30. obljetnice svog poslovanja u Kini lansira ograničenu seriju vlastitih pametnih telefona. Telefone će kompanija pustiti u prodaju danas u suradnji s kineskim Huaweijem, trećim svjetskim proizvođačem po tržišnom udjelu. Crveni KFC Huawei 7 Plus bit će proizveden u samo 5000 primjeraka, a imat će logo kompanije (Colonel Sanders) te predinstaliranu mobilnu aplikaciju KFC-a, prenosi CNBC.
Telefon će pružati i pristup do K-musica – KFC-ove nove glazbene zbirke dostupne na aplikaciji. Telefon će po cijeni od 1099 juana (162 dolara) moći kupiti u virtualnoj trgovini KFC-a na kineskoj trgovinskoj platformi Tmall. KFC je otvorio svoj prvi restoran u studenom 1987. godine u neposrednoj blizini pekinškog Trga nebeskog mira na kojem su se dvije godine kasnije dogodili studentski prosvjedi ugušeni u krvi.
Danas tvrtka Yum China koja obuhvaća KFC, Pizza Hut i Taco Bell upravlja s više od 7600 restorana u Kini. U drugom tromjesečju ove godine Yum China zabilježila je tri posto rasta prihoda, lošije od očekivanja analitičara, a najveći uteg poslovanju bio je Pizza Hut. Zanimljivo je da i Huawei s kojim KFC surađuje ove godine slavi 30. rođendan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu