Njemački telekomunikacijski div Deutsche Telekom objavio je u četvrtak da mu se dobit u prvom tromjesečju utrostručila zahvaljujući prodaji 70-postotnog udjela u internetskom portalu Scout24.
U prva tri mjeseca ove godine DT je tako zabilježio neto dobit od 1,8 milijardi eura. U istom razdoblju prošle godine neto dobit iznosila je 564 milijuna eura.
"Neto dobit od 1,8 milijardi eura više je nego utrostručena u odnosu na isto razdoblje prošle godine a rezultat je prihoda od prodaje udjela u grupi Scout24", navodi se u priopćenju Deutsche Telekoma.
Ako se isključi efekt te prodaje, neto dobit smanjena je 23,5 posto, na 587 milijuna eura. Prilagođena temeljna dobit (EBITDA) također je smanjena, za 3,9 posto, na 4,1 milijardu eura.
U DT-u pripisuju takav rezultat ponajprije velikim ulaganjima u SAD-u.
Prihodi su u promatranom razdoblju uvećani osam posto i iznosili su 14,9 milijardi eura.
"Zahvaljujući procvatu američkog poslovanja Deutsche Telekom je ubrzao rast u prvom tromjesečju 2014.", rekao je izvršni direktor Tim Hoettges.
"Nastavlja se naša priča o uspjehu u Sjedinjenim Američkim Državama. Odluka o većem ulaganju u to tržište bila je ispravna. Ponovno u prvom tromjesečju imamo rezultate koji potvrđuju da smo na pravom putu", rekao je Hoettges.
Iz DT-a su ujedno potvrdili da u cijeloj godini očekuju prilagođenu temeljnu dobit (EBITDA) od oko 17,6 milijardi eura, što bi predstavljalo minimalan rast u odnosu na prošlu godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu