Švedski modni lanac Hennes i Mauritz (H&M) objavio je u utorak da mu se neto dobit u protekloj financijskoj godini smanjila 11 posto.
U financijskoj godini 2015/2016. koja je završila u studenom grupa je poslovala s neto dobiti od 18,636 milijardi švedskih kruna (1,9 milijardi eura). U H&M-u objašnjavaju pad dobiti višim troškovima nabave zbog jačeg dolara, te pojačanim popustima nakon hladnog proljeća u Europi. U četvrtom tromjesečju neto dobit grupe rasla je sedam posto, na 5,9 milijardi kruna.
"Prošla godina bila je općenito izazovna za maloprodaju odjeće, s obzirom na negativan utjecaj različitih vanjskih faktora, uključujući i geopolitička zbivanja, na trgovinu na mnogim tržištima", konstatira izvršni direktor Karl-Johan Persson. U novoj financijskoj godini grupa planira otvoriti 430 novih trgovina i pozicionirati se putem fizičkih trgovina na pet novih tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu