Kompanija Nectar uskoro će osvojiti nova tržišta, nakon ulaska na tržište Afrike, Azije i zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza, najavili su predstavnici srpskog proizvođača voćnih sokova na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije u Parizu SIAL 2016.
"Na prethodnom SIAL-u otvorili smo nova tržišta, prije svega u Africi i Aziji, ali i neka tržišta iz regije bivšeg Sovjetskog Saveza, tako da nastavljamo raditi na tim tržištima, ali tražimo i nova", rekao je glavni direktor Nectar grupe Mihailo Janković. On očekuje da će ove godine pozicije Nectara biti učvršćene i da će kompanija osvojiti neka nova tržišta na kojima dosad nije bila prisutna. U Parizu je predstavljen cijeli proizvodni program Nectar grupe, odnosno gotovi proizvodi iz asortimana Nectara, kao i i gotovi proizvodi iz sektora hrane i pića iz asortimana Fructala. "Našim klijentima nudimo i poluproizvode, kaše i koncentrate. To je jedan segment poslovanja kojem posvećujemo dosta pažnje", navodi Janković.
Prema njegovim riječima, Nectar grupa ima kapacitete za preradu 120 tisuća tona voća godišnje, tako da je to segment poslovanja koji želi unaprijediti, dodajući da godišnja vrijednost izvoza iznosi 36 milijuna eura. Nectar preradu obavlja na pet lokacija: u Bačkoj Palanci, Vladičinom Hanu, Arilju, Skoplju i Ajdovščini. Kompanija ima vlastite planataže jagoda na površini od 10 hektara, koje su među najvećima u Srbiji, kao i plantaže drugog voća poput jabuka, breskvi, marelica i krušaka s kojih se voće prerađuje u Life 100% sokove i Nectar Family nektare.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu