Nakon prvi važnih koraka u poslovnoj godini 2023., IKEA Jugoistočna Europa nastavlja ulagati u pristupačnost te će tijekom 2024. godine uložiti 47 milijuna eura u snižavanje cijena. Ulaganje će obuhvatiti sve dijelove asortimana, što će rezultirati s više od 46% svih proizvoda s dugoročno sniženim cijenama.
Tvrtka će se fokusirati na sniženje cijena najtraženijih proizvoda na svakom operativnom tržištu regije (Rumunjska, Hrvatska, Srbija i Slovenija). Mnoge najpopularnije obitelji proizvoda – BESTÅ, KALLAX, MALM, FRIHETEN, PAX, POÄNG već sada imaju nižu cijenu, a tijekom sljedećih mjeseci očekuju se sniženja u cijelom asortimanu s naglaskom na rješenja za odlaganje.
Tijekom poslovne godine 2024., IKEA Hrvatska smanjit će cijene 4440 proizvoda za prosječno 12%. No, neki od već najpristupačnijih proizvoda doživjet će dugoročna sniženja cijena do 30%, a najomiljenije obitelji proizvoda, kao što su BESTÅ i PAX, imat će 15% nižu cijenu.
„Nakon što smo primijetili neka pozitivna gospodarska kretanja, a uz izvrsne rezultate koje smo postigli prošle godine, odlučili smo nastaviti ulagati u našu pristupačnost – želimo prenijeti uštede na kupce i nastaviti ulagati u cijene kako bismo ih održavali što nižima. Svjesna je poslovna odluka imati manje marže kako bismo pružili podršku ljudima koji žele najbolje iskoristiti svoje domove. Uvijek težimo biti uz što više ljudi i smatramo da je to sada, s rastućim troškovima života, važnije nego ikada. Vjerujemo da je postati još pristupačnijima, bez kompromisa u kvaliteti, obliku, funkciji i održivosti, također način na koji nastavljamo svoj trend rasta“, kaže Ekaterina Egorova, glavna direktorica i direktorica za održivost u IKEA Jugoistočna Europa.
Prošle godine, IKEA Jugoistočna Europa više je puta povećala plaće djelatnicima, što je u poslovnoj godini 2023. povećalo prihode hrvatskih djelatnika za prosječno 21,15%. Ovaj trend nastavio se i u novoj financijskoj godini, pa su ovog siječnja plaće djelatnika ponovno povećane, ovoga puta za prosječno 16%. Pritom su najviše povećane plaće zaposlenika u nižim platnim razredima.
Usto, tvrtka je u regiju uložila 6,3 milijuna eura za isplatu bonusa, a dodatnih 1,1 milijuna eura bruto će se u ožujku uplatiti za doprinose privatnim mirovinskim fondovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kada bi napravili samo mali iskorak u radu- povećali bi prodaju 200%.
U čemu je problem ?
M O N T A Ž I ! – njihovih proizvoda- neki se sklapaju lako, ali kuhinje su sranje koje stvarno treba sastaviti majstor. Lista čekanja na MONTAŽU kuhinja je
uvijek duža od 2-3 mjeseca. Pokušate li sami to učiniti- bit će Vam žao već za 2 sata,,,, pronađete li majstora koji će Vam pomoći – pripremite 15.20 %
nagrade u vrijednosti računa kuhinjskih elemenata I više.
Kad bi u sklopu svojih OGROMNIH poslovnih skladišta – napravili MJESTO
SA MONTAŽU svojih proizvoda – da ih možete kupiti gotove – sastavljene –
to bi povećalo prodaju ……prilično…evo, ja bih sad kupila te gotove elemente
pozovem majstora- sve složi- stavi uređaje, radnu ploču i to je to…
a kad se sjetim tih cirkusa oko montaže, pa čekanja njihovig AROGANTNIH
I DRSKIH KURĆUBIĆA iz Ike.e ko da su došli iz Pentagona , tako se preseravaju…. ah.,.bolje ne.
Uključite se u raspravu