Švedski lanac trgovina namještaja Ikea odlučio je nakon 70 godina prestati izdavati katalog, jednu od najvećih godišnjih publikacija u svijetu, budući da se kupci sve više okreću internetu, objavila je u ponedjeljak ta kompanija.
Ikein katalog izlazio je 70 godina, a najvišu tiražu dosegnuo je 2016. godine, kada je kućanstvima i Ikeinim trgovinama na više od 50 tržišta podijeljeno više od 200 milijuna primjeraka.
Njegovo prvo izdanje imalo je ukupno 285 tisuća primjeraka i distribuirano je na jugu Švedske. Posljednje izdanje, od ove godine, tiskano je u 40 milijuna primjeraka.
Takav potez u sklopu je tvrtkinih nastojanja na jačanju digitalnog poslovanja, budući da potrošači sve više traže inspiraciju na internetu, a isto tako i sve više kupuju putem interneta.
U 12 mjeseci do kraja kolovoza IKEA-ina online prodaja skočila je za 45 posto.
“Broj primjeraka je padao, no vidjeli smo i da ljudi puno više koriste našu web stranicu, aplikacije i društvene medije. Katalog je sve više gubio na važnosti”, izjavio je Konrad Gruss, izvršni direktor u davatelju franšize Inter IKEA Systemsu, odjelu vlasnika brenda Inter IKEA Groupa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu