Zbog niskog globalnog rasta, prijetnje uvođenja protekcionističkih trgovinskih politika te zaoštrene konkurencije korejski proizvođač automobila Hyundai-Kia vrlo oprezno ulazi u ovu godinu.
Kompanija je u ponedjeljak priopćila kako očekuje u ovoj godini prodaju 8,25 milijuna vozila, svega 1,5 posto više nego lani. Unatoč tome, analitičari tvrde da je prodajni cilj nešto iznad njihovih očekivanja. Gledano po brendovima, Hyundai cilja prodaju 5,08 milijuna vozila, a "mlađa sestra" Kia postavila je prodajni plan na 3,17 milijuna vozila.
Inače, Hyundai će – prema predviđanjima – za 2016. zabilježiti četvrti uzastopni pad dobiti zbog veće izloženosti rastućim tržištima te veće oslonjenosti proizvodnog portfelja na limuzine, dok tržište više traži SUV vozila. S druge strane, Kia nije uspjela ostvariti lanjski prodajni plan, pa je potpredsjednik Hank Lee kazao zaposlenicima kako se nada da će se Kia ove godine vratiti rastu, prenosi Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu