Potvrdio je to za Lider Zvonko Popović, ‘hrvatski kralj čipsa’ te vlasnik i direktor Kanaana koji nosi titulu jednog od najboljih europskih proizvođača kvalitetnih grickalica.
Popović je rekao da je za njegovu tvrtku velika čast što su preko jednog kupca za kojeg rade robnu marku ušli i u njihove trgovine. Otkrio je i da trenutno imaju narudžbe za Meksiko, a do kraja godine će ostvariti prodaju i za SAD, Južnu Koreju, Australiju i Novi Zeland.
Zbog aktualne krize i inflacije suočili su se s brojnim izazovima, od rasta troškova i cijena, poremećaja u lancima dobave, sigurnosti nabave energije, nabave ambalaže, te smanjene količine i kvalitete nekih osnovnih sirovina zbog loših klimatskih uvjeta. ‘Nažalost, cijene su dosta veće nego što su bile u ranijim razdobljima. Nadamo se stabilnijim uvjetima u ovoj godini i zadržavanju cijena’, rekao je Popović za Lider.
Kanaan je 2021. godine ostvario prihode u iznosu od 22,65 milijuna eura, a u 2022. godini prihodi su im narasli oko 20 posto u odnosu na godinu ranije, na 27 milijuna eura. Više od polovice njihove prodaje čini izvoz na tržištima Mađarske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije, te otvaranjem kupaca i u Francuskoj, Litvi i Danskoj. Ukupno su prodali oko 8000 tona različitih proizvoda u 2022. godini, a cilj im je i u 2023. godini biti blizu te količine.
Popović je za Lider otkrio da se u budućnosti žele širiti u proizvode više kategorije, kao što je snack sa dodatkom proteina i čips od povrća te zadržavanje kvalitete na temeljnim proizvodima; flipsu s kikirikijem, kokicama i čipsu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu