U ljetnom izdanju magazina Travel + Leisure, hotelski lanac Hilton predstavio je novu kampanju oglasom u kojem dva sretna muškarca leže u krevetu i slušaju glazbu.
Nakon oglasa u poznatom turističkom magazinu, sljedeći korak je TV spot koji će također biti prikazan ovoga ljeta, piše Salon.com.
U Hiltonu su se na ovaj način odlučili obratiti LGBT zajednici, te na taj način promijeniti prilično tradicionalnu prezentaciju turističkih aranžmana, a kampanja pod nazivom "Stop clicking around" očekivano je dignula na noge katoličku organizaciju "American Family Association".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu