Švedska modna kompanija Hennes & Mauritz (H&M) pohvalia se kako je u trećem tromjesečju uvećala dobit gotovo za trećinu, zahvaljujući dobroj prodaji, pogotovo u Kini i Japanu, kao i uspjehu ljetnje kolekcije.
H&M je naveo kako su mu prihodi u trećem tromjesečju porasli na 32 milijarde kruna (pet milijardi dolara) sa 28,8 milijardi kruna u istom razdoblju prošle godine, javljaju agencije. Neto dobit kompanije je istodobno povećana za 22 posto, na 4,4 milijarde kruna (690 milijuna dolara) sa 3,6 milijardi kruna lani. Predsjednik Uprave kompanije Karl-Johan Persson optimističan je kada su u pitanju cjelogodišnji rezultati, a dodao je kako je pokretanje internetske prodaje u kolovozu u Sjedinjenim Američkim Državama bilo vrlo uspješno. U devet mjeseci ove godine švedska kompanija je otvorila 215 novih trgovina diljem svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu