H&M uložio u internetsku prodaju… I isplatilo se

Autor: Poslovni.hr/Hina , 27. ožujak 2014. u 11:23
Reuters

Švedski lanac trgovina modne odjeće Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je danas da mu je dobit u prvom fiskalnom tromjesečju povećana osam posto, pripisujući blagi rast tehnološkim ulaganjima u internetsku prodaju.

Švedski lanac trgovina modne odjeće Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je danas da mu je dobit u prvom fiskalnom tromjesečju povećana osam posto, pripisujući blagi rast tehnološkim ulaganjima u internetsku prodaju.

U razdoblju od početka prosinca do kraja veljače neto dobit iznosila je tako 2,65 milijardi švedskih kruna, priopćeno je iz švedske kompanije. Bruto dobit iznosila je 17,64 milijardi kruna i povećana je za 13 posto, što odgovara bruto marži od 54,9 posto. U istom razdoblju prošle godine bruto marža iznosila je 55,2 posto.

Prihodi su u prvom fiskalnom tromjesečju povećani 13 posto, na 32,1 milijardu kruna. Isti postotni rast zabilježen je i u stavci troškova, a povezan je s ulaganjem u sustav internetske prodaje. Tako je H&M 13. ožujka pokrenuo internetsku prodaju u Francuskoj a isto planira učiniti tokom godine i u Španjolskoj, Italiji i Kini.

Kompanija je također otvorila 60 novih fizičkih trgovina u zemljama širom svijeta i sada ih ukupno broji nešto manje od 3.200.

Odvojeno je kompanija izvijestila i da je u razdoblju od 1. do 25. ožujka prodaja porasla 12 posto iskazano u lokalnim valutama.

Komentirajte prvi

New Report

Close