Švedski lanac trgovina odjećom H&M preliminarno je izvijestio o skromnom rastu prihoda u trećem fiskalnom tromjesečju budući da visoki računi za energiju i hranu tjeraju kupce da stegnu remen.
U tromjesečnom razdoblju do kraja kolovoza neto prihod H&M-a porasla je za tri posto, na 57,5 milijardi kruna (5,38 milijardi eura).
U lokalnim valutama prihod je pao za četiri posto.
„Treće tromjesečje počelo je slabo, kao i drugim kompanijama u sektoru na mnogim glavnim tržištima skupine”, objavio je u četvrtak H&M, čije je poslovanje većinom orijentirano na Europu.
“Prodaja se postupno poboljšavala tijekom tromjesečja, s boljim početkom prodaje jesenske kolekcije nego prošle godine.”
H&M-ovi rezultati znatno su lošiji od onih konkurenta i tržišnog lidera Inditexa, vlasnika Zare, čiji je prihod u tromjesečnom razdoblju zaključno sa srpnjem porastao 11 posto, kada se isključe promjene valutnih tečajeva, ali je tempo rasta nakon toga usporio na 11 posto.
Švedska kompanija objavit će cjelovito izvješće o poslovnim rezultatima u trećem fiskalnom tromjesečju krajem mjeseca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu