Švedski modni div H&M lani je ostvario prodaju od 21,2 milijarde dolara, a toj su brojci ponajviše pridonijeli Nijemci.
Njemačka je najveće tržište toga modnog lanca, na kojem je lani zaradio više od 4,5 milijardi dolara. U Njemačkoj je 2012. bilo 406 trgovina H&M-a, što je za 150 više od H&M-ova drugog najvećeg tržišta, SAD-a, gdje su prihodi od prodaje bili 1,89 milijardi dolara. Najmanje novca u blagajnu H&M je pak stavio u Slovačkoj, gdje su prihodi u 13 trgovina bili samo 51 milijun dolara. Slovačko je tržište zaradilo gotovo upola manje nego hrvatsko, gdje je prihod od prodaje u 11 trgovina bio veći od 91,3 milijuna dolara. Ukupna prodaja H&M-a stalno raste, od 2008. gotovo je udvostručena. Prije četiri godine H&M je bilježio prodaju od oko 12,8 milijardi dolara, a tada su bili prisutni u 28 zemalja.
Do 2011. broj zemalja povećao se na 32, a tada se H&M tržištu pridružila i Hrvatska. U šest mjeseci, koliko je u 2011. bio prisutan na tržištu, HM je sa 38,1 milijunom dolara u Hrvatskoj uspio premašiti cjelogodišnju prodaju u Slovačkoj. Slovenija je bilježila prodaju od 72,2 milijuna dolara, što je bio pad u odnosu na 2010., i to za više od devet milijuna. Zanimljivo je da su trgovine u Hrvatskoj u prosjeku zaradile više nego one u SAD-u, V. Britaniji ili Sloveniji. U 11 hrvatskih trgovina 2012. prosječna je prodaja bila 8,3 milijuna dolara, u SAD-u sedam milijuna dolara, a u Sloveniji oko šest. No, 2013. za H&M nije počela blistavo. U veljači je zabilježen pad prodaje peti mjesec zaredom. Idući mjeseci zabilježen je blagi rast. Hladno vrijeme usporilo je kupuju proljetne odjeće, pa je u travnju prodaja porasla tek jedan posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu