Švedski lanac trgovina modne odjeće Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak o skoku prihoda u veljači i u prvom fiskalnom tromjesečju u cjelini.
U veljači, posljednjem mjesecu H&M-ova fiskalnog tromjesečja, prihodi iskazani u lokalnim valutama i uključujući porez na promet porasli su 11 posto.
U cijelom prvom fiskalnom tromjesečju H&M je ostvario ukupne prihode, bez poreza na promet, od 32,1 milijarde švedskih kruna (5,03 milijardi dolara), što je 12 posto više nego u istom tromjesečju prethodne godine.
Švedski trgovac gotovo je utrostručio broj trgovina u posljednjem desetljeću, na 3.192 trgovine u 53 zemlje, ali većinu prihoda i dalje ostvaruje u Europi gdje je njegovo poslovanje pogodila ekonomska kriza.
Očekuje se da će prodaja ubrzati u proljeće kada će više temperature i poboljšane financije kućanstava u SAD-u osloboditi prigušenu potražnju. Europa se također oporavlja pa bi također trebala poduprijeti H&M-ove poslovne rezultate.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu