Hladno proljeće i jaki dolar pritisli tromjesečnu dobit H&M-a

Autor: Poslovni.hr/Hina , 23. lipanj 2016. u 13:46
Foto: Reuters

U razdoblju od ožujka do svibnja neto dobit H&M-a smanjena 17 posto, na 5,36 milijardi švedskih kruna (575 milijuna eura).

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je o znatno manjoj dobiti u drugom fiskalnom tromjesečju zbog jakog dolara i neuobičajeno niskih proljetnih temperatura koje su zakočile prodaju.

U razdoblju od ožujka do svibnja neto dobit H&M-a smanjena 17 posto, na 5,36 milijardi švedskih kruna (575 milijuna eura).

U grupi izdvajaju u prvom redu više troškove nabave povezane s jakim dolarom te pojačana sniženja, ali i nepovoljne vremenske prilike.

"Povećanje prodaje u ožujku i travnju znatno je podbacilo. Na (rezultate u) ta dva mjeseca negativno je utjecalo hladno proljetno vrijeme na mnogim našim tržištima", tumači u poslovnom izvješću objavljenom u srijedu izvršni direktor švedske kompanije Karl-Johan Persson.

U svibnju prodaja je bila puno bolja i poskočila je devet posto, odnosno 11 posto ako se uzmu u obzir kalendarski faktor, napominje Persson.

Najslabiji rezultati zabilježeni su na velikim europskim tržištima – Njemačkoj, Velikoj Britaniji i Francuskoj.

Iskazani u lokalnoj valuti, prihodi uključujući PDV porasli su u drugom fiskalnom tromjesečju pet posto. Konvertirani u švedske krune, uvećani su samo dva posto, na 54,34 milijarde kruna..

Operativna marža H&M-a kliznula je na 14,8 posto, s 18,2 posto u istom razdoblju prošle godine, pokazuje poslovno izvješće.

Komentirajte prvi

New Report

Close