Henkel širi poslovanje

Autor: Poslovni.hr , 12. svibanj 2015. u 09:23
Foto: Henkel

Transakciju još moraju odobriti regulatori, a realizacija sporazuma očekuje se u trećem tromjesečju 2015.

Njemački proizvođač robe široke potrošnje Henkel namjerava kupiti brand Colgate-Palmolive u Australiji i Novom Zelandu za 220 milijuna eura, priopćeno je u utorak iz te kompanije.

Henkel će preuzeti taj brand, koji obuhvaća širok raspon proizvoda za pranje rublja i njegu tijela, kako bi postao najveći igrač na australskom tržištu. Na tom tržištu njemačka je kompanija sada prisutna u segmentu proizvoda za ljepotu.

Colgate-Palmolive je u 2014. godini ostvario prodaju od 110 milijuna eura, podaci su sam kompanije. Transakciju još moraju odobriti regulatori, a realizacija sporazuma očekuje se u trećem tromjesečju 2015.

"Ovaj sporazum još je jedan korak prema ostvarenju naše globalne strategije da selektivno ulažemo u privlačne kategorije proizvoda u pojedinim zemljama", istaknuo je izvršni potpredsjednik Henkela Bruno Piacenzsa.

Henkel je u prošloj godini uložio 1,8 milijardi eura globalno u akvizicije kako bi ostao konkurentan na tržištu robe široke potrošnje. Lani je ostvario 2,3 posto veću neto dobit, u visini od 1,6 milijardi eura, ponajviše zahvaljujući rastu na tržištima u nastajanju.

Komentirajte prvi

New Report

Close