Njemački proizvođač robe široke potrošnje Henkel namjerava kupiti brand Colgate-Palmolive u Australiji i Novom Zelandu za 220 milijuna eura, priopćeno je u utorak iz te kompanije.
Henkel će preuzeti taj brand, koji obuhvaća širok raspon proizvoda za pranje rublja i njegu tijela, kako bi postao najveći igrač na australskom tržištu. Na tom tržištu njemačka je kompanija sada prisutna u segmentu proizvoda za ljepotu.
Colgate-Palmolive je u 2014. godini ostvario prodaju od 110 milijuna eura, podaci su sam kompanije. Transakciju još moraju odobriti regulatori, a realizacija sporazuma očekuje se u trećem tromjesečju 2015.
"Ovaj sporazum još je jedan korak prema ostvarenju naše globalne strategije da selektivno ulažemo u privlačne kategorije proizvoda u pojedinim zemljama", istaknuo je izvršni potpredsjednik Henkela Bruno Piacenzsa.
Henkel je u prošloj godini uložio 1,8 milijardi eura globalno u akvizicije kako bi ostao konkurentan na tržištu robe široke potrošnje. Lani je ostvario 2,3 posto veću neto dobit, u visini od 1,6 milijardi eura, ponajviše zahvaljujući rastu na tržištima u nastajanju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu