Heinekenov prihod porastao je lani za 4,9 posto, na 36,4 milijarde eura.
Organski obujam prodaje smanjio se za 4,7 posto, odražavajući znatno slabije rezultate u Vijetnamu i Nigeriji. Cijene su bile više za 10,2 posto nego u 2022.
“Na obujam prodaje utjecale su snažne cijene koje su trebale nadoknaditi vrlo snažan rast troškova inputa i energije i nestabilnost na određenim ključnim tržištima”, objasnio je izvršni direktor Dolf van den Brink.
Kompanija je prošlu godinu zaključila s neto dobiti od 2,3 milijarde eura, manjom za 14,1 posto nego u 2022., ističući troškove otpisa imovine.
Operativna dobit smanjila se za 24,6 posto, na 3,2 milijarde eura.
Amortizacija, deprecijacija i umanjenje vrijednosti dosegnuli su lani 3,09 milijardi eura, u odnosu na 1,89 milijardi eura u 2022.
U 2024. godini kompanija očekuje od jedan do devet posto veću organsku operativnu dobit, objasnivši široki raspon prognoze geopolitičkom i ekonomskom nestabilnošću.
“I dalje smo oprezni zbog globalnih gospodarskih i geopolitičkih izgleda”, rekao je izvršni direktor Dolf van den Brink, dodajući da Heineken namjerava povećati prihod balansom obujma prodaje i cijena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu