Prihodi Heinekena, trećega najvećeg proizvođača piva, u trećem su tromjesečju porasli za 0,5 posto na temelju 2,5-postotnoga prosječnog rasta cijena i 0,5 posto većeg obujma prodaje.
Prihodi su se popeli na 4,65 milijardi eura, pri čemu je rast na tržištima istočne Europe i Afrike nadoknadio gubitke u zapadnoj Europi, Heinekenovu najprofitabilnijem tržištu. Kompanija u ažuriranim podacima za treće tromjesečje nije objavila podatak o dobiti napominjući da se operativna dobit smanjila zbog loše izvedbe u zapadnoj Europi i investicijskih troškova. (pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu