Harley-Davidson, američki proizvođač kultnih motocikala, sve više gubi snagu svog brenda. Kompanija je objavila revidirano kvartalno izvješće koje je pokazalo pad svih segmenata poslovanja. Kako navodi Bloomberg, možda najalarmantniji je pad prodaje dodatne opreme od 17 posto što je više od pada prodaje motocikala i rezervnih dijelova.
Naime, već desetljećima se kožna jakna s Harley-Davidsonovim amblemom smatra kultnim odjevnim predmetom, ali takvi artikli sve manje nalaze kupce. Što se tiče prodaje motocikala, kompanija je u drugom tromjesečju ukupno prodala gotovo 82.000 motocikala što je sedam posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. Pri tome je pad na američkom tržištu od preko devet posto bio veći od očekivanja same kompanije dok je minus na izvoznim tržištima od dva posto u skladu s očekivanjima.
1,8 milijardi dolara
uprihodila je kompanija u drugom kvartalu, pet posto manje nego lani
Pad na domaćem tržištu veći je od ukupnog pada tržišta. Naime, u prvom polugodištu broj registracija novih motocikala u SAD-u je smanjen za sedam posto. Kompanija je ukupno uprihodila 1,8 milijardi dolara što je pet posto manje nego lani dok je neto dobit od 259 milijuna dolara manja osam posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu