Grupa Gorenje lani je zabilježila čisti gubitak od 37,3 milijuna eura, uz prihod od prodaje od 1,184 milijarde eura, što je 1,7 posto manje nego u prethodnoj godini, objavio je u ponedjeljak slovenski koncern koji je 2018. prešao u vlasništvo kineskog Hisensea.
Kako je Gorenje navelo u priopćenju za javnost, na negativan poslovni rezultat djelovali su u prvom redu procesi povezani s neizvjesnošću oko strateškog postupka traženja novog vlasnika, što je smanjilo pozitivnu dinamiku poslovanja iz prve polovice prošle godine.
Kupci i dobavljači bili su u neizvjesnosti glede buduće uloge Gorenja u skupini Hisense, što su iskoristili naši konkurenti. Da bi sačuvali stabilne tržišne udjele na svim ključnim tržištima, zato smo bili primorani na veće komercijalne investicije kako bi zadržali prisutnost u distribucijskim kanalima, a našim partnerima zajamčili dodatne poticaje, navelo je Gorenje.
Rast prodaje i prihoda Gorenje je lani zabilježilo u istočnoj i srednjoj Europi, dok je prodaja kućanskih aparata na tržištu zapadne Europe pala za 6,4 posto.
U koncernu u rezimeu lanjske poslovne godine najavljuju očekivanje da će tržišni položaj ove godine popraviti uvođenjem novih aparata, među ostalim štednjaka i nove generacije perilica.
Uvažavajući integracijske procese sa skupinom Hisense i njene planove, zajednički je cilj u ovoj godini povećati prodaju i prepoznatljivost branda Gorenje na tržištima Tajlanda, Vijetnama, Čilea, Brazila, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Saudijske Arabije i Južne Afrike, navelo je Gorenje u priopćenju za javnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu